Toyota D4D 2.2 arba 2.0 kuro purkštukų problemos

Teko įsigyti Toyota dyzelinį agregatą, tad kaip ir ne keista, jog tenka pasitvarkyti nevykusius gamintojų sprendimus. Automobilis turi būti prižiūrimas visada, o ne taisomos kai jau nebevažiuoja 🙂

Mano atveju Toyota Avensis 2.2 D4D 110 kw (2005 m.) nelabai buvo prižiūrėtas Italijoje, arba tiesiog važinėjo 5 metus, tada pasikeitė naują automobilį ir paliko pardavimui seną  🙂

Apie patį variklį nieko blogo negaliu pasakyt, traukia kaip reikiant, kuro sąnaudos tikrai kartais stebinančiai mažos (mieste paspaudinėjus pedalą būna didesnės, bet čia vairuotojo kaltė ir niutonmetrų azartas 🙂 ). Bet atėjus minusinei temperatūrai gali būti pastebimi sunkesni užsivedimo atvejai. Pirma mintis pakaitinimo žvakės ir ar jos tikrai šildo, jei nepadėjo, pašalinus šias problemas, tada 90 proc. bus kalti kuro purkštukai arba tarpinės po jais. O jeigu pradėjo mažėti tepalo kiekis variklyje ir niekur į išorę jo neleidžia tada 95 proc. kaltos tarpinės po purkštukais – tepalas tiesiog sudeginamas viduje variklio ir kaupiasi suodžiai taip pat viduje.

Suodžiai labai kenksmingi, pastebėjus šią problemą reikia kuo greičiau susitvarkyti, nes pasekmės bus brangios 🙂 Užsikimš tepalo siurblio sietelis ir pirmiausia suges turbina, o kartu gali sugesti ir variklis dėl nepakankamo tepimo sistemoje.

Taigi keičiam tarpines. Reikia atsukti kuro vamzdelius ir nuimti viršutinį vožtuvų dangtelį (labai kvailas sprendimas laikyti purkštukus po jais). Bet nuėmus viską ką reikia, viskas atrodo štai taip.

Viską išardan svarbu neįmesti tarpinių į variklį, nes tada bus daugiau problemų 🙂 Atsukam grįžtamojo kuro vamzdelį ir atlaisviname visus purkštukus (purkštukų tvirtinimas, sakyčiau,  neapgalvotas – sverto principu, prisitvirtina vienu varžtu, nelogiška visai, sutaupyta 4 varžtai vietoj normalaus pritvirtinimo 2 varžtais)

Toliau atsargiai išimam purkštukus iš lizdų ir patikrinam ar neliko vidui tarpinių, jos lieka arba vidui (lizde) arba ant purkštuko. Jei tarpinės būna pradegusios, purkštukai gali sunkiai išsiimti ir tam gali prireikti specialaus įrankio. O lizdams išvalyti nuo suodžių, naudojau specialų įrankį.

Švarus ir gražus lizdas paruoštas

O štai taip atrodo dar nepradegę, bet labai jau arti prie to, tarpinės.

Taigi, prireiks naujų tarpinių po purkštukais, naujų guminių žiedelių ant purkštukų, naujos vožtuvų dangtelio tarpinės (rekomenduoju pasikeist), naujos varinės tarpinės grįžtamajam kuro vamzdeliui. Dabar belieka viską surinkti ir užveržti. Visos užveržimo jėgos pateiktos remonto vadove, kurį galima rasti internete. Ir tikrai patarčiau naudoti dinamometrinį raktą, labai puikus įrankis! 🙂

Su šiuo raktu nieko neprasuksite ir visos tarpinės bus tinkamai prispaustos 🙂

4 atsakymai į “Toyota D4D 2.2 arba 2.0 kuro purkštukų problemos”

  1. Laba, o jūs atliekate tokius remontus? kiek jie kainuoja? gal parduodate savo avensi?:) jau sutvarkyta 🙂

    1. Labas, deje automobilių neremontuoju masiškai, padedu tik draugams ir pažystamiems 🙂 o tokių darbų kainos nemažos apie 200 eurų vien tik tarpinės ir išvalymas, o jei restauruot purkštukus bus ir daugiau 🙂
      Kolkas apie pardavimą stipriai negalvoju, važinėju laimingai, smagiai ir nesuku galvos 😀

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *